یوسف ضیافتی؛مسئول کانون های فرهنگی هنری مساجد شهرستان خوی از برگزاري طرح تفسیر کوتاه و مسابقه آنلاین جزء ۵ و ۶ قرآن کریم در خوی خبر داد.به گزارش دفتر کانون های فرهنگی هنری مساجد، یوسف ضیافتی گف
برگزاری تفسیر کوتاه جزء ۵ و ۶ قرآن کریم در خوی

یوسف ضیافتی؛مسئول کانون های فرهنگی هنری مساجد شهرستان خوی از برگزاري طرح تفسیر کوتاه و مسابقه آنلاین جزء ۵ و ۶ قرآن کریم در خوی خبر داد.

به گزارش دفتر کانون های فرهنگی هنری مساجد، یوسف ضیافتی گفت: ستاد عالی کانون‌های مساجد در راستای نشر و ترویج معارف قرآنی و استفاده از ابزارهای فرهنگی و هنری برای جذب و ترغیب نوجوانان و جوانان برای حضور بیشتر در فعالیت‌های قرآنی مساجد، طرح تفسیر جزء پنجم و ششم قرآن را با همکاری دبیرخانه‌های مساجد استان‌ها برگزار می‌کند.

 

مسئول دفتر نمایندگی کانون‌های فرهنگی‌هنری مساجد شهرستان خوی، هدف از برگزاری این طرح را ارائه مفاهیم و نکات تفسیری جزء پنجم و ششم قرآن برای بهره‌مندی عموم عنوان کرد.

 

وی اضافه کرد: این طرح شامل٦٠ درس در خصوص تفسیر آیات جزء ٥ و ٦ قرآن کریم است که هر جزء شامل ٣٠ درس است و محتوای آموزشی آن از طریق سایت www.abrshafagh.com ارائه می شود.

 

ضیافتی تصریح کرد: مجری این طرح دبیرخانه کانون‌های مساجد مازندران است که با همکاری سایر استان‌ها در یکی از مراکز خانه‌های نور در استانهای مختلف برگزار می شود. اعضای کانون‌ها، افراد فعال قرآنی، متربیان خانه‌های نور و افراد شرکت‌کننده در کلاس‌های تفسیر کوتاه می‌توانند نسبت به شرکت در مسابقه آنلاین روزانه که به مدت ٦٠ روز از (٧ دی ٩٧) برگزار می‌شود اقدام کنند. هر روز به قید قرعه به یک نفر که به سؤالات پاسخ صحیح داده جوایزی اهدا می شود.

 

یوسف ضیافتی، با اشاره به اینکه شرکت در این طرح برای عموم آزاد است و مختص سن خاصی نیست، اظهار کرد: شرکت‌کنندگان در مسابقه آنلاین روزانه و افرادی که در کلاس ها شرکت کرده‌اند می‌توانند در آزمون پایانی که به صورت آنلاین در تاریخ (١٧ اسفند ٩٧) برگزار می شود، شرکت کنند که به پنج نفر برتر جوایزی اهدا خواهد شد.

 

     

درباره : اخبار دبیرخانه منطقه ویژه خوی , اخبار جشنواره بزرگ فرهنگی هنری جوانان مساجد ,
بازدید : 865
امتیاز : نتیجه : 4 امتیاز توسط 171 نفر مجموع امتیاز : 829

برچسب ها : تفسیر , قرآن کریم , کانون , مساجد , خوی ,
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش

نشانی پستی

استان آذربایجان غربی- شهرستان خوی- بلوار شیخ نوایی- مجتمع فرهنگی و هنری اداره ارشاد خوی- طبقه اول- دفتر کانون های مساجد منطقه ویژه شهرستان خوی

                تلفن: 36362601-044                          فاکس: 36335625-044                                                آدرس پست الکترونیکی: dkmkhoy@yahoo.com        



قالب وبلاگ